Buďte vidět

Nově spuštěný web Inovace v retailu umožňuje všem, kdo pojímají maloobchod nově, aby informovali o svých inovacích přesně tak, jak potřebují. Prostřednictvím reklamy ve formě článků (text, foto, video) oslovíte jak publikum odborného webu Médiář, zaměřeného na média, marketing a právě maloobchod, tak – a to hlavně – prostřednictvím služby Protext od České tiskové kanceláře – stovky dalších novinářů a miliony uživatelů webů České noviny, iDnes.cz, Lidovky.cz či Metro.cz.

Kde všude váš článek vyjde a kolik lidí ho může vidět

Tady uvádíme konkrétní zásahy konkrétními cestami prostřednictvím dvou výše zmíněných webů.

Médiář

  • článek vyjde na speciálním webu Inovace v retailu
  • odkaz na něj je z homepage Médiáře
    • 190.000+ reálných uživatelů
    • 400.000+ zobrazených stránek (NetMonitor, červen 2020)
  • odkaz na článek vyjde v ranním newsletteru Médiáře
    • 2.800+ odběratelů každý všední den v 6.00
    • open rate cca 45 %, click rate 20 % (MailChimp, průměr 2020)

Protext, placená služba České tiskové kanceláře (ČTK)

Ceník

Čím víc článků vydáte, tím míň za každý zaplatíte. Pokud vám stačí jeden článek, dáte za něj 19.000 Kč. Pokud jich potřebujete pět, bude vás každý stát už jen 17.000 Kč. A sáhnete-li rovnou po deseti, bude mít každý jen za 14.500 Kč. To vše při potenciálním zásahu stovek novinářů a milionů uživatelů, viz výše.

článků průměrně za článek celkem
1 19.000 19.000
2 18.500 37.000
3 18.000 54.000
4 17.500 70.000
5 17.000 85.000
6 16.500 99.000
7 16.000 112.000
8 15.500 124.000
9 15.000 135.000
10 14.500 145.000

Ceny jsou uvedeny v Kč, bez DPH.

Kontakt

V případě zájmu kontaktujte obchodního ředitele Médiáře Michala Bařinu, a to na emailu barina@mediar.cz.